Książki

W bazie książek umieszczone są tytuły opisujące branżę gier: kultowe tytuły, historię, sprzęt, wydarzenia i ludzi. Znajdują się tu także pozycje o tematyce pozagamingowej, jednak z nią powiązane (np. poprzez autora, który jest z branży).
A • B • C • D • E • F • G • H • I • J • K • L • Ł • M • N • O • P • R • S • T • U • W • Y • Z
A
- Almanach: Gry przygodowe Point and Click – Steve Jarratt (red.)
B
- Bajty polskie 3.0 – Bartłomiej Kluska, Mariusz Rozwadowski
- Byłem geekiem w PRL-u – Tomasz Kreczmar
C
- Brak tytułów
D
- Dawno temu w grach – Bartłomiej Kluska
E
- Brak tytułów
F
- Brak tytułów
G
- Brak tytułów
H
- Historia Amigi piksel po pikselu – Chris Wilkins
- Historia C64 piksel po pikselu – Chris Wilkins
I
- Brak tytułów
J
- Brak tytułów
K
- Konsole do gier 2.0 – Avan Amos
- Krew, pot i piksele – Jason Schreier
- Księga CRPG – Felipe Pepe (red.)
L
- Legendy gier wideo – Bartek Kluska
Ł
- Brak tytułów
M
- Masters of Doom – David Kushner
- Mikrokomputery – Instytut Cybernetyki Ekonomicznej i Informatyki Uniwersytetu Szczecińskiego
N
- Brak tytułów
O
- Brak tytułów
P
- Piloci purpurowego zmierzchu – Jerzy Poprawa
R
- Brak tytułów
S
- Brak tytułów
T
- Brak tytułów
U
- Brak tytułów
W
- Wciśnij reset – Jason Schreier
- Wilczym śladem – Zbigniew Jankowski
- Wojny konsolowe – Blake J.Harris
Z
- Zagrajmy jeszcze raz – Arkadiusz Kamiński