Gry Komputerowe
Data pierwszego/ostatniego numeru:
wrzesień 1993 / listopad-grudzień 2009
Ilość numerów: 141
140 – numery zwykłe
1 – numer specjalny
4 – poradniki (sprzedawane oddzielnie)
Nakład:
brak danych
Liczba stron:
36 (1993)
32 – 48 (1994)
48 – 64 (1995)
48 – 68 (1996)
68 – 100 (1997)
84 (1998)
84 – 100 (1999)
84 – 92 (2000)
52 – 84 (2001)
52 (2002)
44 – 52 (2003)
44 (2004)
36 – 52 (2005)
44 (2006)
52 (2007-2008)
36 (2009)
Wydawca:
CGS Computer Studio – Warszawa
Adres redakcji:
ul. Marsa 6, 04-202 Warszawa (1993-2005)
ul. Gorzelnicza 7, 04-212 Warszawa (2005-2009)
Indeks:
324329 – edycja bez płyt – od nr 1/1993
337137 – edycja z CD – lata 1996-2001
357863 – edycja z DVD – lata 2000-2003
ISSN:
1230-9044 – edycja bez płyt – od nr 1/1994
1427-633X – edycja z CD – lata 1996-2001
1640-3126 – edycja z DVD – lata 2000-2003
Format:
196×281 mm – nr 1/93-5/95
202×295 mm – nr 6/95-10/96
205×275 mm – nr 11/96-1/98
205×283 mm – nr 2/98-3/01
205×295 mm – nr 4/01 – 7-12/09
Charakterystyczne rubryki:
Komputery kontra Konsole, Sklep Gier Komputerowych, Z Naszego Podwórka, Giełda, Na Wesoło!, DOOM Mania, Strefa śmierci, Gry sieciowe, Wywłoki.
Inne wyróżniki:
napisy na okładce: „specjalistyczny magazyn dla miłośników gier” (lata 1993-1994) oraz „z nami zawsze wygrywasz!” (lata 2005-2009).
Gry Komputerowe – miesięcznik (po koniec działalności dwumiesięcznik) o grach, wydawany w latach 1993-2009 przez CGS Computer Studio. Był drugim, po Computer Studio tytułem o komputerowej rozrywce tego wydawnictwa. W odróżnieniu od Computer Studio, które ukierunkowane było na poradniki i solucje, Gry Komputerowe w założeniach miały skoncentrować się na krótszych treściach: zapowiedziach, recenzjach, trickach, listach przebojów itp. Pierwszy, 36-stronicowy, częściowo czarno-biały numer pisma ukazał się w kioskach we wrześniu 1993 roku i kosztował 15 tys. złotych. Redaktorem naczelnym został szef Wydawnictwa CGS Marek Suchocki, a jego zastępcą Dariusz Kazik.
W pierwszym okresie działalności redakcja Gier Komputerowych borykała się z wieloma problemami. Nieliczny, 4-5 osobowy zespół „nie wyrabiał” z tekstami, a partnerzy też nie zawsze wywiązywali się ze zobowiązań (sprawa CD dla prenumeratorów). Efektem były ustawiczne i bardzo duże opóźnienia w ukazywaniu się kolejnych numerów. Samo szefostwo CGS Studio dokładało się do tych kłopotów, angażując do nowych projektów (CD-ROM Magazyn Multimedia, Amiga Computer Studio, PC Gamer Po Polsku) tych samych ludzi. W piśmie co rusz pojawiały się ogłoszenia o poszukiwaniu nowych współpracowników. Dopiero pod koniec 1994 roku zwiększono ilość stron do 48, ale to i tak było 10-20 stron mniej w stosunku do konkurencji. Kolejne dwa lata niewiele zmieniły w tej materii, a kulminacja problemów nastąpiła w połowie 1996 roku, kiedy to z braku zasobów musiano wydać trzy łączone numery pod rząd (od maja do października).
Opóźnienia, problemy personalne i inne wyżej wspomniane czynniki nie przekładały się na szczęście na jakość pisma. Gry Komputerowe szybko wypracowały własny styl i miały do zaoferowania wiele ciekawych działów. Teksty, tworzone w dużej mierze przez weteranów z Computer Studio, merytorycznie były bez zarzutu. Nie obawiano się odważnych decyzji. Od samego początku stawiano na opisy gier na CD-ROM, mimo, iż nośnik ten był w Polsce z racji ceny mało popularny. Mimo dominacji komputerów zwrócono też uwagę na potencjał konsol wideo, dedykując im stałą rubrykę („Komputery kontra konsole”).
Druga połowa 1996 roku to początek znaczniejszych zmian w Grach Komputerowych. Powiększono objętość do 68 stron i poprawiono szatę graficzną. Powstały nowe działy („Gry konsolowe”, „Gry sieciowe”, „Pytania i odpowiedzi”), zwiększono też ilość opisów. Numer grudniowy po raz pierwszy ukazał się w dwóch wersjach – z Coverem CD (dema) i bez. Kolejne dwulecie to dalsze modyfikacje stylu i zawartości pisma. Pojawiły się tematy przekrojowe i następne rubryki („Listy”, „Wywłoki”), jednocześnie zniknęły stare („Strefa Śmierci”, „Doom mania”). Na początku 1997 roku zniesiono ścisły podział na gry PC i konsolowe i dodano kolejne 16 stron. Od kwietnia tego samego roku odświeżono projekt okładki, zmieniono system ocen i wprowadzono na stałe alternatywne wersje magazynu z CD i bez. Po raz pierwszy dodano też pełną wersję gry. W Grach Komputerowych pojawiło się sporo nowych, młodych, niedoświadczonych współpracowników, w dużej mierze graczy konsolowych. Warsztat pisarski „świeżej krwi” pozostawiał wiele do życzenia i jakość tekstów spadła, z drugiej strony, dzięki nieformalnemu słownictwu i slangowym wtrętom czasopismo nabrało luźnego, młodzieżowego charakteru.
W roku 1999 miały miejsce w historii pisma dwa ważne wydarzenia. Najpierw, od numeru 5/1999 nastąpiło wchłonięcie przez Gry Komputerowe periodyku PC Gamer Po Polsku. W efekcie w magazynie zaczęły pojawiać się przedruki z angielskiej edycji PC Gamera. Mariaż z pismem stricte pecetowym był też zapowiedzią drugiego ważnego wydarzenia. Trzy miesiące później podjęto bowiem decyzję o rezygnacji z opisywania w Grach Komputerowych gier na konsole. Krok ten ograniczył ilość czytelników, z drugiej strony umożliwił realizację nowych pomysłów, np. załączania książeczek z poradnikami do gier na PC, zwiększenia ilości krążków CD czy okazjonalnego wypuszczania edycji DVD. Od nr 3/2001 w ogóle zaprzestano sprzedawania pisma bez dołączanych płyt.
Kolejna, ostateczna i jak się okazało kluczowa dla losów pisma koncepcja została wdrożona wiosną 2001 roku. Wraz z nr 4/2001 rozpoczęła się era taniego magazynu o grach (cena spadła prawie o połowę – z 11,99 zł do 6,99 zł), z dołączanymi płytami z pełnymi wersjami gier. Zejście z ceną wymusiło cięcia kosztów, m.in. poprzez odchudzenie magazynu o kilkadziesiąt stron i zmniejszenie stanu redakcji. Zmiana layoutu nie zrekompensowała braków, jakie były coraz bardziej widoczne. W następnych latach już skromnie prezentujące się Gry Komputerowe ubożały dalej: zniknęły rubryki tematyczne, artykuły przekrojowe, działy komunikacji z czytelnikami, a nawet wstępniaki. Zamieszczane na płytach pełne wersje gier były coraz słabsze. Powróciły kłopoty z cyklicznym ukazywaniem się. Od połowy 2003 roku periodyk w zasadzie przekształcił się w dwumiesięcznik. Lata 2007-2009 to już tylko egzystencja – magazyn, prowadzony przez 3-osobowy zespół, wydawano z jedną płytą z mało wartościowymi tytułami. Oczekiwany koniec nastąpił w 2009 roku. W pierwszym półroczu pismo ukazywało się w miarę regularnie, potem zniknęło. Pod koniec roku wydawca wydał jeszcze ostatni, spinający półrocze nr 7-12/2009, który okazał się ostatnim numerem Gier Komputerowych.
Brak nowych numerów nie oznaczał całkowitego zniknięcia z rynku. Przez większy okres istnienia pisma wydawca wypuszczał packi z archiwalnymi numerami. Nie zaprzestał tej praktyki również po upadku Gier Komputerowych. Za niecałe 10 zł można było nabyć w salonach prasy np. trzy numery magazynu z płytami CD. Ostatni pakiet pojawił się w 2014 roku, po czym czasopismo już na stałe zniknęło z rynku.
Redaktor naczelny:
Redaktorzy / współpracownicy:
Michał [Michał] Bakuliński
Adam [Frey] Barczyński
Maciej Bąkała
Rafał [RGB] Belke
Tycjan [Slaughter] Bielecki
Marek Bojanowski
Michał [CeFeK] Cegła
Rafał [Mastermind] Dziduch
Artur Fijałkowski
Mariusz [Mario] Gabryś
Jakub [Kuba] Głuszkiewicz
Tomasz [Eldgar] Jarzębowski
Marcin [Jasio] Jaśkaczek
Dariusz Kazik
Łukasz [Lucas] Kęska
Krzysztof [Krzychoo] Kiełmiński
Karol [Reset] Klepacz
Dominik [Kayackash] Kost
Jarosław Kowalczyk
Tomasz [Coval] Kowalski
Leszek [LSK] Krowicki
Robert Kucharski
Patryk [gRoovy] Leszczyński
Tomasz [Lusiek] Lustyk
Robert Mahler
Marcin [Suicide] Marzęcki
Bartosz [Bartek] Nuckowski
Piotr [Bamse] Pawlak
Jacek [Baron Jack] Pietruszczak
Agnieszka [Agnes] Prokopiuk
Mateusz [Cthulhu] Przepiórkowski
Piotr Rafałowicz
Marcin Regiński
Jakub [Sandey] Sandecki
Artur [Krwawy Stempelek] Sikora
Adam [V.I.P] Stasiak
Piotr [Piotres] Stasiak
Witold [Wist] Stolarski
Sebastian [Pamp] Szczepaniak
Marcin [Diabeł] Sztankowski
Rafał [Szycha] Szychowski
Patrycja Wardzała
Maciej [FAZI] Waszkiewicz
Romuald [Jagd52] Wawrzyniak
Marek Węglowski
Maciej [Wosiek] Wośko
Lech [Bilbo] Zaciura
Dariusz [Darko] Zgliński
Ważne wydarzenia w historii pisma:
- 09.1993 – w kioskach pojawia się pierwszy numer Gier Komputerowych, pod redakcją Marka Suchockiego.
- 12.1996 – pierwsza podwójna edycja z płytą i bez płyty CD.
- 04.1997 – nowa szata graficzna, wprowadzenie na stałe wersji z CD i bez CD, pierwsza pełna wersja gry (Janosik).
- 05.1999 – połączenie z pismem PC Gamer Po Polsku.
- 08.1999 – zmiana profilu magazynu z wieloplatformowego na PC-towy.
- 03.2001 – rezygnacja z wydawania wersji pisma bez CD.
- 04.2001 – zmiana koncepcji czasopisma, obniżenie ceny i dodanie zamieszczanie pełnych wersji gier jako standard.
- 12.2009 – ukazuje się ostatni numer Gier Komputerowych.
Gry Komputerowe były patronem rozgrywanych w Poznaniu Mistrzostw Polski w Grach Komputerowych. Przy okazji drugiej edycji mistrzostw, która odbyła się 22.11.1998 w poznańskim klubie Jama, można było zaobserwować, w jaki sposób branża rozdaje sobie prztyczki. Organizatorom udało się pozyskać możnych sponsorów (Sony, Trilux, Red Bull, patronat TVN) i zgromadzić pokaźną rzeszę uczestników. Rozgrywano turnieje Tekkena 3, Gran Turismo, StarCrafta i Quake’a II. We wstępniaku numeru 11/98 Gier Komputerowych Marek Suchocki nie bez dumy zastanawiał się, czy ktoś z branży prasowej odważy się nazwać tą imprezę regionalną. Odważnych nie było, bo… konkurencja o imprezie nie wspomniała. Jedynie Gambler (nr 1/99) poświęcił jej osobny artykuł, oczywiście krytyczny. Poza uznaniem dla turnieju Tekkena (256 uczestników z całej Polski) ZooltaR nie pozostawił suchej nitki na mistrzostwach, zarzucając im m.in. nieprofesjonalne przygotowanie i prowadzenie oraz mimo wszystko lokalny charakter. Krytyka ta była prawdopodobnie odpowiedzią na tekst w grudniowym numerze (12/98) Gier Komputerowych, w którym zmieszano z błotem VII edycję Gambleriady (której z kolei patronował Gambler).
Usystematyzowanie Gier Komputerowych może przyprawić kolekcjonera o ból głowy. Pismo ukazywało się nieregularnie, gubiło kolejność, a numeracja edycji CD i DVD nie zgadzała się z numeracją edycji bez płyt. Przykłady: po nr 37 z 9/97 kolejnym był nr 39 z 10/97. A gdzie numer 38? Nigdy nie wyprostowano tej pomyłki i ciągnięto dalej błędną numerację aż do połowy 2001 roku, kiedy to w ogóle z niej zrezygnowano. Nie pojawiły się też nigdy wydania Gier Komputerowych z lipca, sierpnia i września 2001 roku oraz z grudnia 2007 roku. Dlaczego? Nie podano przyczyn.
Pełne wersje gier dołączane do pisma:
- 7 dni i 7 nocy (Gry Komputerowe nr 58 z 5/1999)
- Air Attack (Gry Komputerowe nr 140 z 5-6/2009)
- Airborne Hero: D-Day Frontline 1944 (Gry Komputerowe nr 124 z 9-10/2006)
- Airlines 2 (Gry Komputerowe nr 104 z 3-4/2004)
- Alien Infestation (Gry Komputerowe nr 114 z 6-7/2005)
- Ancient Conquest (Gry Komputerowe nr 84 z 11-12/2001)
- Anubius II (Gry Komputerowe nr 135 z 7-8/2008)
- Ardennes Offensive (Gry Komputerowe nr 127 z 3-4/2007)
- ATV Mudracer (Gry Komputerowe nr 115 z 7-8/2005)
- Austin S Cooper Racing (Gry Komputerowe nr 141 z 7-12/2009)
- Aztec Empire (Gry Komputerowe nr 87 z 4/2002)
- Battle Isle: Wojna o Andozję (Gry Komputerowe nr 107 z 7-8/2004)
- Battlefleet Commander (Gry Komputerowe nr 117 z 10-11/2005)
- Beach Soccer (Gry Komputerowe nr 105 z 5/2004)
- Beach Volleyball (Gry Komputerowe nr 107 z 7-8/2004)
- Billy the Wizard (Gry Komputerowe nr 131 z 11/2007)
- Bubble Bobble Nostalgie (Gry Komputerowe nr 109 z 12/2004)
- Caesar (Gry Komputerowe nr 63 z 10/1999)
- Car Jacker (Gry Komputerowe nr 126 z 1-2/2007)
- Car Jacker 2 (Gry Komputerowe nr 136 z 9-10/2008)
- Car Tycoon (Gry Komputerowe nr 98 (DVD) z 5/2003)
- Casanova (Gry Komputerowe nr 106 z 6/2004)
- Chronicles of a Vampire Hunter (Gry Komputerowe nr 131 z 11/2007)
- City Racer Extreme (Gry Komputerowe nr 139 z 3-4/2009)
- Clash (Gry Komputerowe nr 85 z 1/2002)
- Cloven Crania Meadow (Gry Komputerowe nr 129 z 7-8/2007)
- Cold Zero: Ostatni Sprawiedliwy (Gry Komputerowe nr 111 z 1-2/2005)
- Colorado (Gry Komputerowe nr 53 z 12/1998)
- Crazy Duck Hunter (Gry Komputerowe nr 135 z 7-8/2008)
- Dark Legions (Gry Komputerowe nr 119 z 1/2006)
- Darkened Skye (Gry Komputerowe nr 99 z 6-7/2003)
- Death Strike: Global War on Terror (Gry Komputerowe nr 125 z 11-12/2006)
- Dink Smallwood (Gry Komputerowe nr 66 z 1/2000)
- Disciples: Sacred Lands Gold (Gry Komputerowe nr 96 z 3/2003)
- Dominet Bank Ekstraliga 2007 (Gry Komputerowe nr 133 z 3-4/2008)
- Dracula: The Days of Gore (Gry Komputerowe nr 138 z 1-2/2009)
- Dragon Throne: Bitwa o Czerwone Klify (Gry Komputerowe nr 100 z 8/2003)
- Dragonfire (Gry Komputerowe nr 90 z 8/2002)
- Elite Heli Squad (Gry Komputerowe nr 116 z 9/2005)
- eRacer (Gry Komputerowe nr 89 z 6-7/2002)
- Etherlords (Gry Komputerowe nr 98 (DVD) z 5/2003)
- Europa Universalis (Gry Komputerowe nr 105 z 5/2004)
- Evil Islands (Gry Komputerowe nr 98 z 5/2003)
- Formula Challenge (Gry Komputerowe nr 122 z 5-6/2006)
- Frank Herbert’s Dune (Gry Komputerowe nr 117 z 10-11/2005)
- Franko (Gry Komputerowe nr 49 z 8/1998)
- Gandalf (Gry Komputerowe nr 50 z 9/1998)
- Giants: Citize Kabuto (Gry Komputerowe nr 103 z 1-2/2004)
- Golf 2003 (Gry Komputerowe nr 120 z 2/2006)
- Gorasul: Dziedzictwo Smoka (Gry Komputerowe nr 98 z 5/2003)
- Gore: Ultimate Soldier (Gry Komputerowe nr 119 z 1/2006)
- GP vs. Superbike (Gry Komputerowe nr 140 z 5-6/2009)
- Gromada Revenge (Gry Komputerowe nr 86 z 2-3/2002)
- Gt Racers (Gry Komputerowe nr 120 z 2/2006)
- Heath (Gry Komputerowe nr 97 z 4/2003)
- Hired Team: Trial Gold (Gry Komputerowe nr 88 z 5/2002)
- Homeworld: Raider Retreat (Gry Komputerowe nr 67 (DVD) z 2/2000)
- Horde 2: The Citadel (Gry Komputerowe nr 95 z 2/2003)
- Ice Cream Tycoon Deluxe (Gry Komputerowe nr 134 z 5-6/2008)
- iF-22 Persian Gulf (Gry Komputerowe nr 137 z 11-12/2008)
- Incubation (Gry Komputerowe nr 93 z 12/2002)
- Jagged Alliance 2.5: Unfinished Bussines (Gry Komputerowe nr 102 z 11-12/2003)
- Janosik (Gry Komputerowe nr 33 z 4/1997)
- Kohan: Battles of Ahriman (Gry Komputerowe nr 108 z 9/2004)
- Kurcze Pieczone 2 (Gry Komputerowe nr 118 z 12/2005)
- Liga Polska Manager 95 (Gry Komputerowe nr 48 z 7/1998)
- Magic Solitaries (Gry Komputerowe nr 119 z 01/2006)
- Manhattan Chase (Gry Komputerowe nr 121 z 3-4/2006)
- Mars to Earth (Gry Komputerowe nr 130 z 9-10/2007)
- MDK (Gry Komputerowe nr 92 z 10-11/2002)
- Menedżer Piłkarski 2004/2005 (Gry Komputerowe nr 125 z 11-12/2006)
- Mini Desktop Racing (Gry Komputerowe nr 129 z 7-8/2007)
- Mortyr (Gry Komputerowe nr 91 z 9/2002, nr 109 z 10-11/2004)
- Moto X Maniac (Gry Komputerowe nr 137 z 11-12/2008)
- Myth Makers: Trixie in Toyland (Gry Komputerowe nr 136 z 9-10/2008)
- Nina – Trylogia (Gry Komputerowe nr 112 z 3-4/2005)
- Operation Sandstorm (Gry Komputerowe nr 128 z 5-6/2007)
- Original War (Gry Komputerowe nr 102 z 11-12/2003)
- Pacific Warriors: Air Combat Action (Gry Komputerowe nr 112 z 3-4/2005)
- Piłkarska Gorączka (Gry Komputerowe nr 89 z 6-7/2002)
- Piłkarskie Mistrzostwa Świata Korea/Japonia 2002 (Gry Komputerowe nr 76 z 11/2000)
- Pizza Dude (Gry Komputerowe nr 122 z 5-6/2006)
- Pluton (Gry Komputerowe nr 114 z 6-7/2005)
- Polanie (Gry Komputerowe nr 74 (DVD) z 9/2000)
- Przygody Hariboy’a (Gry Komputerowe nr 54 z 1/1999)
- Pył (Gry Komputerowe nr 101 z 9-10/2003)
- Racing Horse Tycoon (Gry Komputerowe nr 132 z 1-2/2008)
- Rage, the (Gry Komputerowe nr 94 z 1/2003)
- Real War (Gry Komputerowe nr 98 (DVD) z 5/2003)
- Restaurant Empire (Gry Komputerowe nr 106 z 6/2004)
- Rig Racer 2 (Gry Komputerowe nr 123 z 7-8/2006)
- RIM: Battle Planets (Gry Komputerowe nr 98 (DVD) z 5/2003)
- Rock Story (Gry Komputerowe nr 121 z 3-4/2006)
- Roller Coaster Mania (Gry Komputerowe nr 133 z 3-4/2008)
- Roller Coaster Mania 2 (Gry Komputerowe nr 133 z 3-4/2008)
- Rzeźnik (Gry Komputerowe nr 113 z 5/2005)
- S.O.E.: Operation Avalanche (Gry Komputerowe nr 130 z 9-10/2007)
- Sam & Max: Abe Lincoln Must Die (Gry Komputerowe nr 132 z 1-2/2008)
- Scooter War3z (Gry Komputerowe nr 135 z 7-8/2008)
- Screamer 4×4 (Gry Komputerowe nr 4/03 (DVD), nr 101 z 9-10/2003)
- Simon the Sorcerer 2 (Gry Komputerowe nr 82 z 5-6/2001)
- Skools Out (Gry Komputerowe nr 117 z 10-11/2005)
- Sky Aces (Gry Komputerowe nr 126 z 1-2/2007)
- SlamTilt Resurrection: Demon (Gry Komputerowe nr 1/03 (DVD), nr 97 z 4/2003)
- SlamTilt Resurrection: Pirate (Gry Komputerowe nr 96 (DVD) z 3/2003)
- Smash Up Derby (Gry Komputerowe nr 115 z 8/2005)
- Snajper (Gry Komputerowe nr 110 z 12/2004)
- Snow Rider (Gry Komputerowe nr 138 z 1-2/2009)
- Snow Wave: Avalanche (Gry Komputerowe nr 111 z 1-2/2005)
- Speed Thief (Gry Komputerowe nr 108 z 9/2004)
- Starmageddon (Gry Komputerowe nr 98 (DVD) z 5/2003)
- Starmageddon 2 (Gry Komputerowe nr 113 z 5/2005)
- Super Driver (Gry Komputerowe nr 123 z 7-8/2006)
- Super Taxi Driver 2006 (Gry Komputerowe nr 124 z 9-10/2006)
- Supercross Kings (Gry Komputerowe nr 109 z 10-11/2004)
- Tank Battalion (Gry Komputerowe nr 127 z 3-4/2007)
- Target (Gry Komputerowe nr 75 z 10/2000)
- Targhan (Gry Komputerowe nr 52 z 11/1998)
- Taxi 3: eXtreme Rush (Gry Komputerowe nr 134 z 5-6/2008)
- Taxi Madness London (Gry Komputerowe nr 128 z 5-6/2007)
- Taxi Racer New York 2 (Gry Komputerowe nr 116 z 9/2005)
- Tenis Elbow 2004 (Gry Komputerowe nr 120 z 2/2006)
- Tibor: Baśń o dobrym wampirku (Gry Komputerowe nr 141 z 7-12/2009)
- Tin Toy Adventure (Gry Komputerowe nr 114 z 6-7/2005)
- Trailer Park Tycoon (Gry Komputerowe nr 132 z 1-2/2008)
- Turbo Mahjong (Gry Komputerowe nr 125 z 11-12/2006)
- Urban (Gry Komputerowe nr 51 z 10/1998)
- Wings of Honour (Gry Komputerowe nr 116 z 9/2005)
- Winter Sports (Gry Komputerowe nr 139 z 3-4/2009)
- World War I: Battlefields (Gry Komputerowe nr 118 z 12/2005)
- World War III: The Fight Against Terorism (Gry Komputerowe nr 118 z 12/2005)
- Worlds of Billy 2 (Gry Komputerowe nr 115 z 8/2005)
- Zax: The Alien Hunter (Gry Komputerowe nr 104 z 3-4/2004)
Spis numerów pisma:
Gry Komputerowe 114
6/2005
pobierz
Gry Komputerowe 115
7-8/2005
pobierz
Gry Komputerowe 116
9/2005
pobierz
Gry Komputerowe 117
10-11/2005
pobierz
Numery specjalne:
Poradniki (dodawane do pism):
Poradnik
Tomb Raider – The Last Revelation
2/2000
pobierz
Poradnik
Final Fantasy VIII
3/2000
pobierz
Poradnik
Planescape Torment PL
4/2000
pobierz
Poradnik
Xox / The Sims
5/2000
pobierz
Poradnik
Tipsy od A do Z
6/2000
pobierz
Poradnik
Thief II: The Metal Age
7/2000
pobierz
Poradnik
Shogun Total War / Ground Control
8/2000
pobierz
Poradnik
Vampire / Star Lancer
9/2000
pobierz
Poradniki (sprzedawane oddzielnie i dla prenumeratorów):
Poradnik
Baldur’s Gate II
Poradnik
Heroes of Might & Magic IV
Poradnik
Black & White
Poradnik
Neverwinter Nights
Składanki – Special CD:
Special CD
1/04
Special CD
3/04
Special CD
4/05
Special CD
2/06
Special CD
3/06
Special CD
4/06
Special CD
3/07
Special CD
2/08
Special CD
1/09
Special CD
2/09
Składanki – Pakiety:
Pakiet
1/05
Pakiet
1/06
Pakiet
1/10
Pakiet
2/10
Pakiet
3/10
Pakiet
2/11
Pakiet
3/11
Pakiet
4/14