Świat Gier Komputerowych nr 1, 1/1993
Redaktor naczelny:
Korespondencja:
Krzysztof Nowicki
DTP:
Grafika:
Krzysztof Wirszyłło
Współpracownicy:
Wojciech Białkowski
Tomasz Flanc
Szymon Grabowski
Marcin Hinz
Katarzyna Hojan (prenumerata)
Jacek Ilczuk
Maciej Klimkiewicz
Tomasz Kokoszczyński
Tomasz Kulbacki
Tomasz Łoboda
Jacek Ryć
Adam Struk
Adres redakcji:
ul. Świętojańska 2/7,
85-017 Bydgoszcz
tel./fax 22-64-03
Prenumerata i kolportaż:
Weronika Tratkiewicz
tel. +(22) 654 78 23 w. 171
Wydawca:
P.W.H. „ALFIN” Sp. z o.o.,
ul. Świętojańska 2/7,
85-017 Bydgoszcz
Druk:
P.P.H. „HECTOR”,
Strzelce Górne 1
86-022 Dobrcz
Okładka:
Krzysztof Wirszyłło
Kalendarz:
Mirosław Domosud, Krzysztof Nowicki, Krzysztof Wirszyłło
Numer indeksu:
320358
Format:
207×295 mm
Liczba stron:
68
Spis treści:
Od Redakcji | 1 |
Zapowiedzi | 2 |
Silent Service II | 4 |
Assassin | 11 |
Jaguar XJ-220 | 12 |
Elite | 14 |
Elvira | 20 |
Elvira II | 22 |
Deuteros | 26 |
Moonstone | 30 |
Kalendarz | 31 |
Pacific Islands | 35 |
Street Rod | 40 |
Premiere | 42 |
A-320 AirBus | 44 |
MegaFortress | 44 |
Shuttle | 44 |
Zool | 49 |
Espana ’92 | 50 |
Midwinter | 52 |
Gobliiins | 58 |
Push Over | 60 |
Prenumerata | 63 |
Drodzy Czytelnicy!
Oto przed Wami pierwszy numer nowego miesięcznika, w całości poświęconemu tematyce gier komputerowych.
Prawie dla każdego z nas pierwszy kontakt z komputerem spowodował fascynację jego możliwościami. Świat gier komputerowych miał wtedy najsilniejszy wpływ na naszą wyobraźnię. Lubimy się bawić, chcemy zapomnieć o przykrościach i smutkach. Zagrajmy więc z komputerem, od czasu do czasu lub częściej…
Proponujemy Wam wspólną zabawę w tworzenie naszego pisma. Liczymy tutaj na Was, Drodzy Czytelnicy. Piszcie do nas, podzielcie się swoim doświadczeniem w rozgrywaniu komputerowych pojedynków. Zapraszamy do współpracy wszystkich chętnych, bez ograniczenia wieku, pomóżmy sobie wzajemnie. Czekamy na Wasze propozycje i krytyczne uwagi. Chcemy jak najlepiej spełniać oczekiwania Naszych Drogich Czytelników.
ŚWIAT GIER KOMPUTEROWYCH jest miesięcznikiem redagowanym dla Was i przez Was.
Pytajcie w kioskach RUCHU lub podpiszcie półroczną prenumeratę od dowolnie wybranego numeru.
Mirosław Domosud
Indeks gier:
A-320 AirBus | 44 |
Assassin | 11 |
Deuteros | 26 |
Elite | 14 |
Elvira | 53 |
Elvira II | 22 |
Espana ’92 | 50 |
Gobliiins | 58 |
Jaguar XJ-220 | 12 |
MegaFortress | 44 |
Midwinter | 52 |
Moonstone | 30 |
Pacific Islands | 35 |
Premiere | 42 |
Push Over | 60 |
Shuttle | 44 |
Silent Service II | 4 |
Street Rod | 40 |
Theatre of War | 8 |
Zool | 49 |
Pierwszy numer Świata Gier Komputerowych był tak naprawdę drugim, bowiem miesiąc wcześniej pojawił się 8 – stronicowy numer „zerowy”, dołączony do grudniowego Amigowca. Numer 1/93 był natomiast pierwszym pełnoprawnym wydaniem. Wewnątrz znajdują się jedynie zapowiedzi i opisy gier, brak jakichkolwiek innych rubryk. Szata graficzna jest w większości czarno-biała, na 68 stron 20 jest kolorowych. Bonusem jest obustronny kalendarz na rok 1993. Warto przyglądnąć się kwalifikacjom gatunkowym gier (bijatyki, symulacje, zręcznościowe, strategiczne, przygodowe itd.), które zdaniem Piotra [Naczelnika] Pieńkowskiego zostały potem skopiowane z ŚGK przez branżę.