Strona główna » Newsy » Game.com i list z przeprosinami

Game.com i list z przeprosinami


Opublikowano: 26/08/2018 | Autor: Avok

Przy okazji układania gratów w nowym miejscu zamieszkania zrobiłem inwentaryzację swoich zbiorów. Otworzyłem m.in. pudełko po handheldzie Game.com. Zdziwiłem się bardzo, gdy znalazłem w nim pewien dokument, który wcześniej zignorowałem. Papier ten to list z Tiger Electronics UK do potencjalnego nabywcy z przeprosinami, że w środku nie znajdzie cartdridge’a z grą Batman & Robin. Warto wiedzieć, że Game.com sprzedawano wówczas w zestawie z dwoma grami: Lights Out i Batman & Robin. Niestety, carty z tym drugim tytułem nie doszły widocznie na czas. Zamiast wycofać pudełko ze sprzedaży, sprytny dystrybutor wolał nie dołączać brakującej gry, a zamiast tego wrzucić list z przeprosinami. W liście czytamy, że cartdridge będzie wkrótce dostępny, wystarczy wypełnić załączone zamówienie, wsadzić w zaadresowaną kopertę zwrotną i wysłać na adres biura obsługi klienta w Stratford Upon Avon. Gra zostanie dosłana za jakieś 6-8 tygodni. I to rzeczywiście chyba zadziałało, bo ja kupiłem bundle’a już z obiema grami. Widocznie poprzedni właściciel doczekał się obiecanej przesyłki, ale listu nie wyrzucił, co jest dla mnie ciekawą pamiątką z przeszłości i potwierdzeniem na to, że z Game.com źle się działo w trakcie jego elektronicznego życia. Jak konsolka skończyła – wiemy.

List z przeprosinami
Pudełko z Game.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *