Michał Bakuliński, [Michał]

Rok urodzenia: 1975
Praca w pismach: Computer Studio (1993-1995), Gry Komputerowe (1993-2001), PSX Fan (1998-2001), PC Solution (2000-2001)
Stanowisko: redaktor
Inne pseudonimy: MB

Michał [Michał] Bakuliński – autor tekstów, redaktor magazynów o grach wydawanych przez wydawnictwo C.G.S. Zaczynał od artykułów w Computer Studio, potem pisał głównie i najdłużej do Gier Komputerowych. Po kilku latach przejął dodatkowe obowiązki, związane z nadzorem nad cyklem wydawniczym czasopism, a także relacjami z dystrybutorami gier. W efekcie mało pisał, a więcej koordynował i zarządzał, szczególnie w redakcjach magazynów PSX Fan i PC Solution. Z wydawnictwa C.G.S. odszedł w marcu 2001 roku.
Kolejne lata działalności Michała Bakulińskiego w dalszym ciągu powiązane były z branżą gier, choć już nie z prasą grową. Od kwietnia 2001 roku podjął pracę w CD Projekcie na stanowisku Kierownika Produkcji, od 2004 roku Szefa Działu Produkcji, a w latach 2008-2009 piastował funkcję Dyrektora Operacyjnego. Był odpowiedzialny za wiele projektów, m.in. przygotowanie polskich edycji gier Gothic II (2003), Painkiller Czarna Edycja (2005), Warhammer 40,000: Dawn of War – Winter Assault (2005), Gothic III (2006), Ghost Master (2006 – seria eXtra Klasyka), S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla (2007), Gears of War (2007), Fable: Zapomniane opowieści (2008) i wielu innych. Po odejściu w 2009 roku z CD Projektu, w kolejnych latach piastował funkcje: Dyrektora Sprzedaży (GM Records), Prezesa Zarządu (any7), a także członka zarządu spółki NoNoobs.pl.
1993
- Duck Tales: The Quest for Gold (opis przejścia /współautor/, Computer Studio DS – 1993)
- First Samurai cz.1 (opis przejścia /współautor/, Computer Studio nr 10 – 2/1993)
- First Samurai cz.2 (opis przejścia /współautor/, Computer Studio nr 11 – 3/1993)
- Kingdoms of England II: Vikings, Fields of Conquest (poradnik /współautor/, CSWS – 2/93)
1994
- Agent Czesio (zapowiedź, Gry Komputerowe nr 11 – 12/1994)
- Cannon Fodder (opis /współautor/, Gry Komputerowe nr 3 – 2/1994)
- Eksperyment Delfin (zapowiedź, Gry Komputerowe nr 11 – 12/1994)
- Furry of the Furries (opis przejścia /współautor/, Gry Komputerowe nr 7 – 6-7/1994)
- Lost Vikings, the cz.2 (opis przejścia /współautor/, Gry Komputerowe nr 2 – 1/1994)
- Lost Vikings, the cz.3 (opis przejścia /współautor/, Gry Komputerowe nr 3 – 2/1994)
- Lost Vikings, the cz.4 (opis przejścia /współautor/, Gry Komputerowe nr 4 – 3/1994)
- Sensible Soccer (recenzja, Gry Komputerowe nr 2 – 1/1994)
- Wild West (zapowiedź, Gry Komputerowe nr 11 – 12/1994)
1995
- Ami Puzzle (recenzja, Computer Studio Wydanie Specjalne 2/1995)
- Kajko i Kokosz (recenzja, Computer Studio Wydanie Specjalne 2/1995)
- Misja Harolda (news, Computer Studio Wydanie Specjalne 1/1995)
- Sen (recenzja, Computer Studio Wydanie Specjalne 4/1995)
- Traps’n’Treasures (recenzja, Computer Studio Wydanie Specjalne 1/1995)
- Whizz (recenzja, Computer Studio Wydanie Specjalne 3/1995)
- World Cup Year ’94 (recenzja, Computer Studio Wydanie Specjalne 2/1995)